Mesta koje želim da posetim I 2016 edition

17:47:00

Zdravo svima!!U ovom postu predstaviću malu listu gradova koje bih u budućnosti želela da posetim.Kako sam sledeće leto isplanirala za putovanja,nadam se da ću bar neki od ovih gradova posetiti.Krenimo!!


New York-grad koji nikada ne spava.Ovo je postalo toliko kliše jer ga u ovakvim postovima često vidjamo,znam,ali New York je san svakog čoveka.Od toliko zanimljivih mesta i dogadjaja,sigurna sam da mi ne bi bilo dosadno.


San Diego,drugi najveći grad u Kaliforniji na samoj granici sa Meksikom.Za njega sam počela da se interesujem isključivo jer je Cameron Diaz rodjena tamo,ali kada sam na vikipediji i ostalim stranicama pogledal nešto više o njemu,zaljubila sam se u taj grad.Prosto je prelep i definitivno bih u budućnosti želela da živim u njemu.



Boston je divan grad,i glavni grad države Masačusets.O njemu sam prvi put čula u seriji:,,Sutie life on deck`` a kasnije nešto više na geografiji.Danas,dok sam tražila slike za novi post izašle su mi prelepe slike ovog grada tako da sam odlučila da i njega ubacim u ovaj post.



Miami je jedan od gradova na ostrvu Florida.Kako moja kuma živi tamo,imala sam prilike da čujem dosta lepih stvari o njemu.Oduvek sam ga zamišljala kao gradić plaža i palmi.Nadam se da ću sledeće godine imati priliku da ga posetim,jer verovatno idem na Floridu.


London i uopšte Engleska nikada mi nisu delovali uzbudljivo.Dosadni englezi sa precenjenim naglaskom..To je trajalo sve dok nisam odgledala film Notting Hill sa Juliom Roberts i zaljubila se u istuimenu oblast.Pored toga,One Direction je iz Engleske tako da se nikad ne zna kada Niall Horan može da prošeta u ulici u kojoj sam i ja.


Los Angeles je jedno od najlepših mesta na svetu.Grad flamingosa,shoppinga..Mesto iz snova svake devojke,mislim da je jasno zašto baš tamo želim da provedem barem pet dana.


Sledeća destinacija je Dubai-najveći grad Arapskih Emirata.Moja mama je bila tamo i kaže da je prelepo,da su plaže čarobne.Čak je i pila kafu od zlata koja je sigurno divna.


Machu Piccu je sveti grad Inka koji se nalazi na najvišem delu istočnih Anda.Grad je stvarno preleptako da bih ga volela posetiti bar jednom u životu.Slika govori više od hiljadu reči tako da na slici iznad vidimo to čarobno okruženje.


Rt.Horn je najjužnija tačka Južne Amerike i znam da ne deluje privlačno ali je jako uzbudljivo.Ovo mesto jako je slavno medju pomorcima,a takodje je jedan od najopasnijih puteva zbog vetrova,talasa..Ipak,ovo mesto ima dobrih strana,poput prelepih plaža. 


Fiji je ostrvska država u Okeaniji,s tim što sam ja sve do danas mislila da je to ime neke američke tumblr vode.Istraživala sam i nisam mogla a da ne primetim kristalno plavu vodu i uživanje u izobilju voća.Ovo je definitivno mesto na koje želim otići.


Atina je glavni grad grčke i jedan od najpoznatijih gradova u evropi.Ono što me privlači kod ovog grada jesu sve te skulpkure i tajnovitost.Možda je čudno što još nisam imala priliku da ga posetim,ali da,to je jedna od sledećih destinacija.


Bora Bora je ostrvo iz grupe ostrva Zavetrine i ja sam prvi put čula za njega u crtanom filmu haha.Znam da zvuči čudno,ali Super Špijunke su tada bile moj život.Okruženo je koralnim grebenom i lagunom tako da je baš egzotično i uzbudljivo.


Rim je glavni grad Italije i takodje glavni grad regije Lacio.Ovo je grad koloseuma i centar dešavanja u Italiji tako da je svima jasno zašto sam za ovaj post izabrala baš njega.


Pariz je glavni grad Francuske,što svi znamo,a takodje je gradi ljubavi.Luvr,Notr Dam,Ajfelov toranj,Trijumfalna kapija,Sena..Ko ne bi želeo da vidi sve te znamenitosti?Takodje,Pariz je asocijacija za Diznilend.


Calokaria je ostrvo koje se u filmu Mamma Mia najviše proslavilo.Nemam dosta informacija o njemu jer zapravo na google pretraživaču nije obeleženo pod pojmom ali nema veze.Nalazi se u Grčkoj i koliko ja znam,prelepo je.


Rio De Janerio je ime grada u istoimenoj državi u jugoistočnom Brazilu.U sklopu ovog grada najviše bih želela da posetim Ipanemu-četvrt u istom.

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Ja sam iskreno uživala jer sam saznala dosta toga zanimljivo o ovim gradovima što će mi dobro doći za geografiju haha.Ostavite komentar,koje vi gradove želite posetiti?Ćaoo!!

You Might Also Like

17 коментара

  1. Mesta su zaista predivna!Volela bih da posetim sve od navedenog,haha!❤

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje bih zelela da posetim sva ova mesta i o njima sanjam vec duze vreme (tacnije jedno cetiri godina od kako sam postala fan geografije-u drugom ili trecem razredu ;) ) preporucujem ti da izguglas i Amsterdam i Kopenhagen,ja bih zelela i ta mesta da posetim,Amaterdam mi se dopao kad sam procitala 'Krive su zvezde',a Danska me jednostavno privlaci :) Odlicno si napisala ovaj post i zar nisi rekla da ne volis 1D vise?

    ОдговориИзбриши
  3. Vecina koji su pisali ovaj post pisali su o onim najpoznatijim gradovima tipa L.A., Pariz, London, New York, sta znam... a ti si pisala o nekim 'drugacijim' mestima koja nisu klise i zaista su interesantna. Odlican post, zaista! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bih baš volela da posetim sve velike gradove Ameike, to mi je baš san. :) Ipak, NYC je moj grad iz snova. :) Odličan post, draga! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Nadam se da ćeš posjetiti sve gradove, ja želim također posjetiti Pariz, London i druge poznate gradove *-*

    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Divna mesta si izabrala. Ja bih najpre volela da posetim Pariz, New York, Boston i jedan grad koji ti ovde nisi navela, a koji mi u posledenje vreme jako privlači pažnju-Istanbul. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno predivan post, uživala sam čitajući! :) Meni je sat da u budućnosti posetim gotovo sva mesta na zemlji (iako je to skoro pa nemoguće). Ipak,države koje su me oduvek oduševljavale su Japan, Španija, Australija i Norveška. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Obozavam putovanja i uopste da saznajem o drugim mestima, kulturama, ljudim. San ili da kazem cilj mi je da proputujem ceo sve. Zelim ti da posetis sva ova prelepa mesta. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja bih jaaako voljela posjetiti Pariz, odnosno Francuska :D fotkice su predivne

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predivni gradovi, nadam se da cu i ja jednom, bar u pola tih gradova otici..

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Baš volim ovakve postove jer vidim predivne fotografije iz svih krajeva svijeta :) Od ovih što si nabrojala najviše bih htjela posjetiti Machu Picchu :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sve destinacije su čarobne i stvarno bi ih voljela posjetiti :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  13. London i Dubai su definitivno gradovi o kojima maštam i stvarno bih voljela posjetit!

    Inače i ostala mjesta divno izgledaju. ☺

    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  14. Ja mastam o Baliu i Maldivima:)

    krakanmia.wixsite.com/fortheloveofgogh

    ОдговориИзбриши
  15. Sva mesta su prelepa, a ja posebno želim da odem u LA i u NY! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam zaista veliki ljubitelj putovanja i zaista mi je drago da sam procitala ovaj post. Uvek volim da kazem 'Nije bogat onaj čovek koji ima novčanik pun para, već pasoš pun inostranih pečata.' Lično u mojoj školi su ekskurzije zastupljene i do sada sam se trudila da ih ne propustam jer smatram da je jako vredno putovati. Sa ove liste, neke predele sam posetila, a o nekima i sama sanjam da cu ih obici. Moja velika preporuka ti je da za pcoetak posetiš Rim tj koloseum jer je to nešto meni najbitnije što sam ikada videla u svom životu, i niakko nije moguce recima docarati tu gradjevinu, ili npr Vatikan koji je zaista velicanstven. Francuska tj Pariz je takodje predivno mesto sa odlicnim duhom i slika nikada ne moze docarati pravi utisaak Ajfilovog tornja. Sve u svmeu jako divan post, i ja bih jos dugo mogla da pricam na ovu temu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤