Planer 2016 I BTS #5

14:05:00

Zdravo svima!!U današnjem postu predstaviću vam moj planer.Ovo nije DIY post jer sam ja moj zapravo kupila,ali ću vam dati neke savete za organizaciju u njemu,kako ga iznutra možete ukrasiti.Krenimo!!


Moj planer je kupljen u radnji Accessorize.Zapravo,to je samo obična sveska u linije ali me je ovo 'GIRLS RULES' strašno podsećalo na planer.Ima prelep dizajn i stvarno motiviše i tera me da ga otvorim.Prošli planer potrošila sam ceo i na to sam ponosna tako da se nadam da ću i ovaj.


Na prvoj stranici napisala sam neke informacije kao što su snapchat i instagram.Sada sam imena promenila,ali nema veze.Takodje sam napisala neke smešne informacije kao što su te da volim Pretty Little Liars i neke glumce.


Prvo,izabrala sam da planer popunjavam nedeljno a svaki dan da pišem male update kvadrate jer je bilo teško nacrtati devedeset ovakvih tabela.Svaka osma stranica izgleda ovako,ima kvadrate za najvažnije predmete,izuzev likovnog i muzičkog jer iz toga skoro svi imaju petice.Takodje sadrži ciljeve za predstojeća dva meseca.Ja nisam skroz završila i našarala planer ali definitivno ću ovih dana.


Druge stranice su iste kao i ova prva,ali je druga strana različita.Umesto ciljeva za svaki mesec nalazi se prostor za spisak za kupovinu i za neke ideje za blog.


Sledeći odeljak rezervisan je za učenje i pisanje domaćih zadataka.Obožavam boje tako da je sve ispunjeno šarenilom.Kao što vidite,ja sam već počela da učim moj omiljeni predmet,biologiju.


I zadnji deo planera jeste dnevnik ili notes gde pišem neke važne dogadjaje.Prvo sam napisala nešto o sebi što naravno neću slikati hehe.Ovaj deo mi je mislim omiljeni jer se tu nalaze sve uspomene a pored toga pišem na engleskom.


I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.U komentarima pišite šta vi mislite o planerima,i da li vi posedujete jedan?Kako je prošao vaš prvi dan škole?Želim vam svu sreću u daljoj školskoj godini,a vi koji niste krenuli takodje srećno.Ćaoo!!


You Might Also Like

13 коментара

  1. Planer ti je prelep! Predivno si ga uredila. Ja sam juče kupila planer, ali planiram da ga malo uredim. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Planer izgleda jako lepo. :)

    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2016/08/dresslink-mini-haul.html

    ОдговориИзбриши
  3. Awee,planner je divan!❤ :))
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Planer je tako presladak, a i iznutra si se potrudila da bude dobro organizovan, baš zanimljiv psot :D
    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatki planer, jako mi se sviđa.:D
    Super je ideja:):)
    Članica sam tvoga bloga jer je zaista predivan! Bila bih presretna kada biš pogledala moj blog i rekla što o njemu misliš! Q&A---------->http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/09/q.html
    Ako ti se sviđaju moji postovi, uzvrati:D

    ОдговориИзбриши
  6. Planer je super ispao.Jako je lepo dekorisan.Postavii mi pitanja za Q&A.

    stefannfull.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Baš ti je super planer :) I ja ga isto imam, puno mi pomaže u organizaciji. Želim ti puno sreće u novoj školskoj godini! <3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je stvarno vrh, vrh i vrh! :) Svaka čast na kreativnosti! <33
    PS Ojavljuj češće svoje slike, zaista su fenomenalne! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Planner me je oborio s' nogu. Definitivno idem sutra do prodavnice da uzmem neku svescicu i bacam se na posao! Zaista imas predivan planner! ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Bilježnica je predivna, a ovaj natpis je prefora. Prelijepo si uredila planer iznutra. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Jana, jako dobar i kvalitetan post kao i uvek. Svidja mi se nacin na koji ti pises jer nije preopsirno ali je sasvim sadrzajno. Sto se tice tvog planera, jako me je motivisao da i ja napravim jedan svoj, tako da cu ugledajuci se na sebe definitivno i ja napraviti jedan.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicno si napravila iznutra,bas mi se svidja
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepe ideje.Super post.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤