Zaful Wishlist ❤💦💫

12:41:00


Pre tačno mesec dana predivan Zaful sajt kontaktirao me je i upitao za kolaboraciju.Sa radošću sam pristala,iako sam se dugo premišljala,što objašnjava zakasnele vesti o ovoj saradnji.Nakon što sam uradila wishlistu,zamolili su me da se raspitam za ovaj (klik) link,i kao što vidite radi se o Pokemonima.Poenta je da na njihovom sajtu tražite pokemone,što je dosta zanimljivo,i kada god nadjete pokemona dobijate poseban kod za popust.Evo kako to izgleda,a vi nešto više možete pogledati na linku iznad.


A sada,predjimo na zanimljiviji deo.


-Crowned Lion Pattern Sweater- KLIK 12.99$ 
-Floral Choker-KLIK 2.37$
-Shoulder Solid Color Dress-KLIK11.71$



I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se moja wishlista svidela.Nisam uzimala dosta stvari,mada mislim da je i ovo sasvim dovoljno.Pišite šta vam se najviše svidja ☺.Vidimo se za par dana,ćaoo!! ❤


You Might Also Like

35 коментара

  1. Kupila sam slicnu haljinu u new yorkeru samo sto je moja od kao "jeans" materijala. I jako sam zadovoljna. Tako da mislim da je i ova haljina jako dobra. :)

    Na mom blogu je novi post, povodom 2 rodjendana bloga pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,meni se svidela,mada ne znam kako pristaje,i da li je ista kao sa sajta.Ako nista,sigurno cu zaviriti u New Yorker i pogledati tu slicnu haljinu ❤.

      Избриши
  2. Stvarcice su super,odlican post.:)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Jako je cool to s pokemonima i wishlista ti je odlična *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Petra ❤.Da jeste,mene su Pokemoni odusevili ☺

      Избриши
  4. Jako dobra selekcija, svidja mi se tvoj izbor. Zelim ti da sto pre dobijes svoje stvarčice.Iako nisu bas po mom ukusu, sigurna sam da ce tebi divno stajati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sandra ❤.Pa,iskreno,nije ni da su po mom,ali sa obzirom da nisam dobro gledala,to mi je sto mi je.

      Избриши
  5. Iskreno,prvi put cujem za ovaj sajt ali gledajuci po ovim stvarima koje si ti odabrala,verujem da je dobar!
    Hvala ti za divan komentar koji si ostavila na mom blogu :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi ☺.Da,sant je super,i veruj mi da ima mnogo boljih stvari od ovih koje sam ja porucila,samo treba malo bolje gledati ❤

      Избриши
  6. Imala sam priliku da surađujem sa Zaful sajtom i nadam se da će se to i nastaviti. Tvoja lista je dobra, izabrala si dobre stvari, ova kao haljinica mi je top
    Ako želiš zaprati me uzvratit ću http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,mada sam tek posle videla kakvih zapravo stvari ima ❤

      Избриши
  7. Odličan post! Ja sam baš nedavno radila zaful whislistu i da sam ranije vidjela ovu haljinicu definitivno bi se našla i u mojoj listi :)
    Učlanila sam se na tvoj blog pa ako želiš uzvrati ♥♥
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. ENDLICH ajme Jano,koliko si me namucila sa tim mejlovima 😂 Iskreno jedva cekam da ti stignu stvari,pogotovo me zanima kvalitet stvari i da li se u potpunosti deformišu pri pranju <3 Pisem preko telefona,tako da ne znam da napravim kompjuterske emojije xd dobar izbor stvari 😄

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha jesam 😂 Verovatno da,ali nema veze.Za sve postoji prvi put ❤.Hvala!!

      Избриши
  9. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Ova haljina mi je fantastična <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    ОдговориИзбриши
  10. Prelijepe stvari si odabrala. Super izgled bloga!
    Zaful mi je jedan od dražih, ima odličnu robu :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Imas divan blog!
    Zapratila sam te, poseti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti <3
    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  12. Wishlista je predivna. Nadam se da ćeš nekada sebi priuštiti te stvari koje su ti na Wishlisti :)
    ❤︎ forever-blogm.blogspot.com ❤︎

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogo mi se sviđaju sve stvari sa wishliste. Odličan izbor. ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Одговори
    1. Slatkice naravno da nisam,samo pokusavam smisliti originalne ideje za ljude poput tebe,kojima nista ne valja.Kiss,nedostajala si mi.

      Избриши
  15. lovely wishlist!
    and sure i follow you back <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  16. Thanks so much for your visit on my blog. Of course we can follow each other, I'm following you 133:) https://bysinkj.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Hy lovely blog I'm follow you
    https://teresagranara.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤