Movies You Should Watch I 2016

22:27:00


Zdravo svima!!Da li verujete koliko brzo je ova godina proletela?Kao da sam juče pisala sličan post ovom.Ja sam na mini raspustu tako da vam danas pišem više postova,pa će od sledeće nedelje izlaziti redovnije.U ovom postu donosim vam update o filmovima koje prosto morate pogledati.Krenimo!!

💎

Mean Girls


Da,tako kliše.Prosto nisam mogla a da ne stavim dobro poznati film,koji je većini mojih vršnjakinja jedan od omiljenih.Radnja prati Cady koja je došla u novo okruženje iz Afrike.Kao i u svakoj školi,tu su zle devojke od kojih pola škole strepi.Cady počinje da se druži sa njima,i..videćete šta će se desiti.

Escape Plan


Akcioni film koji je malo manje poznat (ako ste ga gledali,pišite mišljenje u komentaru jer stvarno moram podeliti utiske sa vama),radnja prati čoveka koji se bavi bežanjem iz zatvora kako bi otkrio njegove slabosti,i rekao svoje sugestije tvorcu.Medjutim,jedan dan stiže mu poruka od agenta koji ne želi da kaže gde je i kako se stiže do njega.Kako će izaći?Pogledajte.

The Proposal


Dovoljno je reći da u ovom filmu glumi Sandra Bulock (btw,verujete li da ona ima 54 godine??).Šefica je jedne kompanije,i svi je mrze.Ali kada joj kažu da će zbog vize biti vraćena u Kanadu,odakle je i došla,ne preostaje joj ništa osim jednog rešenja...da se uda.

Other Woman



Ovaj film posebno volim i nekako mi je prirastao srcu jer ga svake godine u isto vreme gledam sa dragim osobama.Cameron Diaz,jedna od mojih omiljenih glumica,predstavlja ženu koja non-stop menja momke,ali kada naidje na Marka,naizgled uglednog dečka,konačno će odlučiti da se skrasi.Sve se menja posle jednog dana kada otkrije da je on već oženjen.

Housesitters



Njutn je ugledan arhitekta sa malom platom koji odluči da na jedan neobičan način zaprosi naizgled ljubav svog života-projektovaće i sagradiće joj kuću.Sve se menja situaciju kada ona to odbije.Par meseci kasnije,kada konačno odluči da proda kuću,upoznaje ženu Gven.Iako su se samo jednom videli,ona odlazi do te kuće i bez njegovog znanja useljava se u nju.Pošto je to mali gradić,ona na njegov račun u svim radnjama kupuje stvari govoreći da mu je žena.

Parents Trap


Uobičajeno je za mene da stavim bar jedan Diznijevu stvar u ovakav post.Dve bliznakinje su po rodjenu razdvojene,jedna živi sa majkom a druga sa ocem.Ipak,na jednom letnjem kampu susreću se i shvataju da su bliznakinje.Odlučuju da se zamene i da iskuse kako je to živeti sa majkom/ocem.Ovaj film jako je zanimljiv,i obavezno ga pogledajte.

Pretty Woman



Edward,bogataš koji se bavi rasparanjem i prodavanjem filmi na nedelju dana odlazi u Los Andjeles da obavi posao.Kako se ne snalazi najbolje,Vivian mu pomaže da dodje do hotela.Ona se bavi neprijatnim poslom i želi da zaradi novac.Ričard joj zatim,zbog posla,plaća 3000 dolara da ostane sa njim nedelju dana i glumi mu devojku.Dovoljno je reći da glavne uloge tumače Julia Roberts i Richard Geere.

Notting Hill



William Thacker (Hugh Grant) običan je čovek,ima svoju knjižaru,i živi u oblasti Londona pod imenom Notting Hill.Kada poznata glumica Anna Scott (Julia Roberts) udje u istu knjižaru,ceo njegov život se menja.

Mamma Mia


Sophie je devojka odrasla sa majkom na ostrvu Calokaria.Srećna je,verena ali dan pred venčanje dešava joj se nešto neverovatno.Jedina stvar koja je muči jeste što ne zna ko joj je otac.Po dnevniku njene majke,to mogu biti tri osobe-Bill,Sam ili Harry.Nezgoda se dešava kada se svi trojica okupe dan pred taj divan dogadjaj.Vrhunska komedija sa Amandom Seyfried,Meryl Streep,Colin Firth i Pierce Brosnan.

Bridgite Jones Diary (1,2,3)



Renee Zellweger u sva tri filma prevazišla je samu seme.Radnja prati tridesetogodišnjakinju koja da bi sredila svoj život počinje da vodi dnevnik.Možda ste za ovaj film već čuli jer je treći deo izašao ove godine,ali po meni su stariji delovi mnogo bolji.

💎

I,to bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Ako ste gledali,ili ćete pogledati neki od ovih filmova obavezno mi to napišite u komentarima.Vidimo se za par dana,ćaoo!!

You Might Also Like

66 коментара

  1. Gledala sam Mean girls, Blizanke na zadatku, i Osvetu na visokim potpeticama. Ostali filmovi djeluju zanimljivo, sigurno ću neki pogledati. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Gledala sam samo mean girls i Mama mia.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/fall-banggood-wislist.html - Novi post

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na odličnim prijedlozima. Ja se uvijek dobro namučim dok pronađem neki dobar film :)
    x forever-blogm.blogspot.com x

    ОдговориИзбриши
  4. Reci mi da je to laž, nema šanse da Sandra ima više od 50 godina? Mora da je neka zabuna... :o
    Većinu tih filmova sam pogledala, mislim da su kvalitetni i zabavni:) ♥

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Jana, nisam ljubitelj ovakvih postova, ali mi je ovaj bio skroz drugaciji od ostalih, te sam uzivala u interesantnom sadrzaju. Iskrena da budem, sve ove face su mi jako prepoznatljive, kao i filmovi i serije, ali ja ni jedan od spomenutih nisam gledala, iz razloga sto volim neki drugi filmovski i serijski zanr. Ali si mi ujedno i dala ideju da pogledam nesto od prezentovanih. Odlican post zaista.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puni na divnom komentaru,drago mi je da sam pomogla.

      Избриши
  6. Such an interesting post, thanks for sharing
    Have a great weekend :)

    New Giveaway on my blog, good luck :)
    www.abdelkhalekleblog.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post.Inace Sandra mi je jedna od omiljenih glumica tako da cu sigurno pogledati The Proposal ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  9. I am following you via GFC, can you follow back? I'll wait in my blog! Thanks! ^_^

    Un Angolo Di Gioia

    ОдговориИзбриши
  10. Vidim da si se više fokusirala na ove klasike i to mi se baš dopada, jer su stariji filmovi bolji od novijih, više od pola ovih filmova sam pogledala i jako ih volim, pogotovo ''Parent Trap'', ''Noting Hill'',''Pretty Woman'', ''Other Woman'', zaista divna selekcija filmova :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom u potpunosti.Hvala ti puno draga ❤

      Избриши
  11. I have watched most of this movies already! Notting Hill is my favorite from this list! Love the actors!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Nice list. I've watched the first 4 movies and Parent Trap. Other Woman was so funny and I loved Escape Plan. Thank you for sharing, I should check the other ones.
    Following you back dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    ОдговориИзбриши
  13. Oh, I love the Musical Mama Mia! Thanks for your comment. I want to follow you back!
    Hugs, Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Hello dear thank you so much for following me I'm following you back with pleasure :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  15. I have watched most of them already! I don't like Bridget Jones and I still need to watch Other Women! :) Great tips!


    Beijinhos
    n. // www.fashionjacket.com.br

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam ni jedan od ovih filmova gledala sem Mean Girls, kada budem imala vremena sigurno ću pogledati bar neki jer mi se čine mnogo zaniljivi. :)
    Odličan post! ♥

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post! Sve filmove koje si navela sam pregledala i obozavam ih!

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  18. Great post dear!

    Giveaway on my blog!
    http://iameleine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. I see the parents trap, other woman, notting hill

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  20. Wow! Cool movies!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  21. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  22. such a cool blogpost! love it very much :)

    Check out my latest blogpost if you want:
    >> https://evaredson.blogspot.it/2016/11/lifestyle-tip-5-reasons-why-wearing.html

    We can support eachother on Bloglovi'n too
    >>https://www.bloglovin.com/blogs/eva-redson-14391529

    xx
    Eva

    ОдговориИзбриши
  23. The Proposal is super funny!!

    Ps: Follow each other? Let me know! ;)

    International giveaway on my blog!
    https://marymariastyle.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  24. "The Proposal" is my favorite. Even have it on a dvd. Love "Mamma Mia" as well.
    I'm already following you :)

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  25. Great list! Thanks for lovely post:)

    Style-vinaigrette.com

    ОдговориИзбриши
  26. Amazing post <3 I follow you,can u please follow me back?
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  27. great post baby!
    I followed you and I hope that you give me follow back
    have a nice day!


    http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0

    ОдговориИзбриши
  28. Great post!
    Thank you for follow me sweetie :)
    Of course I follow you back:)

    Love,
    Valeria

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤