Night Routine 🌕

10:03:00


Zdravo svima!!Oduvek sam više volela jutarnje rutine,ne znam zašto,izbegavala sam raditi večernje.Ipak,kako je zimi moj omiljeni deo dana baš taj,odlučila sam da vam danas predstavim deo pred polazak na spavanje.Krenimo!!

Kao što i sami znate,zimi nešto ranije padne mrak pa me već na putu do kuće zatekne.Kada stignem,ostavljam torbu na pod,i odlazim u kupatilo.Zatim skidam šminku i obavljam rutinu čišćenja lica (o tome malo više u sledećem postu).Presvlačim se u pidžamu,u kojoj je većina nas po kući.Sada u hladnijem periodu obožavam nositi cozy džempere.


Zatim,uzimam neku užinu,uglavnom voće.Ne volim da večeram nešto preterano,nekada je i preskočim jer imam jači doručak.Danas sam sa vama odlučila da podelim užinu od tog dana:


Slika nije moja ali da,pravila sam palačinke od samo dva sastojka,banana i jaja.Ne ispadnu kao one `Tumblr` ali su jednostavne,ukusne i prezdrave.Ako želite poseban post o svim vrstama palačinki od samo dva sastojka komentarišite.

Iako je tada već oko sedam,odlazim u svoju sobu i učim.Svi smo mi različiti i nekome odgovara učiti danju,nekome noću.Ja sam ta osoba kojoj je apsolutno isto,bilo kada da učila.Biće mi teško i misli će mi zalutati osim ako se baš ne potrudim.Postoji samo jedan način da naučim sve perfektno,a to je da knjigu uzmem u šake odmah posle škole,kada sam još u tom `modu`.


Negde oko devet završim sve svoje obaveze i tada kreće slobodno vreme.Na prvom mestu je porodica naravno,pa sa njima gledam omiljenu seriju `Friends`.Onda uzimam telefon i lap top,pa krenem sa traženjem inspiracije za postove.


Najčešće odgovaram na mailove i zahteve za saradnje kojih imam dosta (hvala vam na tome,bez vas ništa ne bi bilo tako).

I za kraj,pošto sam vam opisala popodnevnu smenu; pogledam neki film.Ove večeri gledala sam  `Ko to tamo peva` i sigurno da ima još vas koji su to gledali.Iako možda delujem previše `british` obožavam i naše stare filmove,koji se u periodu od po nedelju dana ponavljaju na Klasik TV programu.


To bi bilo to za ovaj post,moja noćna rutina normalna je rutina svakog tinejdžera,ali eto,ipak sam je podelila sa vama.Inače,trudim se biti redovnija i tako vam se zahvaliti za sve.Komentarišite šta je u vašoj rutini slično i kako vi podnosite to što ranije pada mrak?Čujemo se za par dana..

You Might Also Like

23 коментара

  1. moja vecernja rutina.. istusiram se, odem na kavu, dodem kuci, spavat hahaah

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Zaista, jako mi se dopao. Takođe, veoma nam je slična rutina. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Love your post :)

    https://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2016/11/mirror-mirror-on-wall.html

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiva rutina! Mnogo mi se sviđa ovaj post kao i tvoj blog!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful inspirations Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post, lepotice moja. :) Imamo jako slične rutine, ali ja sam definitivno jedna od onih osoba koje se u 23h sete da sutra imaju kontrolni, tako dačesto to moje veče zna da se oduži i traje u sitne sate. :D

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To se meni dešava u 50% slučajeva,a u drugih 50% navijem sat u sedam pa kao nešto učim haha ☺❤.

      Избриши
  7. Jana draga, odlican post. Uzivala sam citajuci nesto novo o tebi. Moja rutina je skroz drugacija tako da mi je bilo zanimljivo da citam.


    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga! Ja isto radim takve rutine, baš si prekrasno napisala i odabrala si predivne fotke kao i uvijek *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Prelep izbor slika i sve ukupno je savrsenstvo.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, vecernja rutina nam je skoro pa ista :)

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post, baš mi je zanimljivo čitati i gledati ovakve postove, stvarno sam oduševljena, moja rutina je slična ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤