Zaful Review 👗

17:26:00

Zdravo svima!!Pre oko mesec dana obavestila sam vas o saradnji sa sajtom ZAFUL.Danas sam tu da uradim review tih stvari,tako da ako želite moje mišljenje o sajtu i odeći koju sam dobila,nastavite sa čitanjem.

Iskreno,ja sam veličine promašila za broj.Ja sam dosta visoka i haljina mi je prekratka dok je majica napravljena od lošeg materijala koji je sve samo ne udoban.Moram priznati da sve izgleda,ali bukvalno sve kakvo je i na sajtu,i da sam malo bolje gledala možda bih bila zadovoljna.Ono što je dobro jeste što ja poštarinu nisam platila i zbog toga sam se baš iznenadila.Radnica koja me kontaktirala toliko je ljubazna,i imala je strpljenja za moje zakasnele odgovore.

Haljina (Solid Color Dress)


Ova haljina je kao što sam već rekla prekratka ali mi se materijal dosta sviđa i sigurno ću je nositi bar do plaže,sa obzirom da je letnja i lagana.Pogledajte je OVDE/HERE

Džemper (Crowned Lion Patern Shirt)




Ovaj džemper ili ušta se već svrstava nije kvalitetan međutim,zaista izgleda kao na sajtu.Rukavi su jako čudni.Trenutno je izašao iz prodaje ali ako vas zanima,možete ga pogledati OVDE/HERE

Ogrlica (Floral Engraved Choker)



Mislim da nije ništa posebno ali eto,može da prođe za neke svečane prilike.Ogrlica koja se vodi kao 'choker' uopšte nije 'choker' ali može da prodje.Ja sam naručila srebro a oni su mi poslali zlato.Nju možete pogledati 
To bi bilo to za ovaj post.Izvinjavam se zbog lošijeg kvaliteta,odnosno senge na nekim slikama,ali ovaj review morala sam da uradim za određeno vreme i žurila sam da sve slikam.Vidimo se u sledećem postu,ćaoo!!


You Might Also Like

35 коментара

  1. Odličan post draga! Zaful je jedan stvarno odličan sajt, a majice su predivne *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Cute top and the necklace is amazing.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  3. Jana draa, odlican izbor, stvarcice su jako zanimljive. Sigurna sam da ce ti odlicno koristiti.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Pa i nece bas,u postu sam govorila o tome kako nisam zadovoljna,ali hvala na lepom komentaru 😄❤☉

      Избриши
  4. Odličan izbor! Duks koji si uzela mi se mnogo dopada!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je predivno, učlani se na moj blog ako želiš.


    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Draga moja, zaista si divan izbor napravila, stvarčice su predivne :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. cute top
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam ti na suradnji! Odabrala si baš odlične stvarčice :)
    forever-blogm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno mi se jako sviđaju stvarcice i isto tako čestitam na suradnji to je velika stvar!

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Poprilično neuobičajne, ali interesantne stvarčice, čestitam na saradnji

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤