New Year-New Life

14:39:00


Period između nove i stare godine upečatljiv je jer svi donosimo neke odluke,koje su uglavnom smešne ili jednostavno već unapred znamo da ih nećemo obaviti.Dosta sam razmišljala i shvatila da je pre onih neobičnih rezolucija treba da promenimo sebe i jednostavne stvari u svoj okruženju.Danas ću vam predstaviti par saveta kako da promenite baš te jednostavne stvari.Krenimo!!

Prijatelji

Mislim da je zdravo okruženje jedno od najvažnijih stvari i da ljudi oko nas čine tri četvrtine naše svakodnevnice.Zato je potrebno biti okružem pozitivnim prijateljima koji pričaju vesele stvari i zbog kojih želite da i vi nešto tog dana uradite,koji vas motivišu i čine vas srećnim.One negativne koji ogovaraju jednostavno izbacite,jer možete i vi sa njima postati takvi


Detoksikacija

Pre nego što zacrtate da život učinite odjednom zdravim,počnite sa malim promenama.Zacrtajte sebi jednu voćku dnevno,jedan čips nedeljno.Ključna stvar ishrane jeste količina i broj kalorija.Takođe,možete guglati razne zdrave napitke koje će poboljšati vaš imuni sistem i sve te stvari učiniti bržim.


Putovanja

Ne mislim na putovanja kao putovanja do Tajlanda već neka sitna.Budite što više napolju,naučite da budete u pokretu,makar išli do bake i deke.Ako tog dana učite,možete slikati knjigu na telefonu,pa usput pročitati nekoliko teza.Gradivo će tako mnogo brže ići,a vi još šetate,družite se,i provodite vreme izvan četiri zida svoje sobe.

Uči iz svojih grešaka & Budite pozitivni

Svi prave greške i niko nije savršen.Ne očajavajte ako te godine imate lošiji prosek.Pokušajte shvatiti šta je pogrešno i sledećeg puta ne napraviti isto to.Nije bitno ako pogrešite,opet kažem,izvucite lekciju iz te pričice.Znam mnogo ljudi koji su se baš zbog grešaka preporodili,i takođe pokušajte da doživite vaš `light` trenutak (trenutak prosvetljenja).Nastavite u pozitivnom duhu,jer ako vas to zaustavi i skameni,vaša godina automatski neće biti `bolja od prethodnih`


Ne zadajite sebi prevelike ciljeve

Već sam u opisu ovog posta rekla da su baš ti ogromni ciljevi naš problem.Ako odmah na počeku zadate sebi da napišete pet knjiga,objavite dve,vežbate u teretani,završite tri više škole..Posle nekog vremena od prevelikog pritiska na to ćete zaboraviti i..sve će pasti u vodu.Takođe,od početka godine budite organizovani.Ne morate kupiti neki `hard work` planer sa kartom sveta i imenom neke kompanije,jednostavno,sve svoje dnevne obaveze pišite u beleške telefona ili na papir.Ja sam lično moj planer koristila kao svaštaru za učenje i već sam ga potrošila,ali da haha.


To bi bilo to za ovaj post.Pored klasičnih novogodišnjih postova,nadam se da vam se i ovakvi sviđaju.Ovo je drugi po redu,računajući Winter tag.Ako želite još ovakvih ostavite komentar.Koji je vaš najveći cilj?Čujemo se..

You Might Also Like

19 коментара

  1. Odlican post... Ovo za prijatelje si u pravu... Ja sam prosle godine( valjda) pronasla jednog.. <3 Takodje se slazem i za ciljeve.. Mada, ja svake godine kazem da cu biti bolja, a uvek ostanem isto shit hahahah ♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. I love your advice, great and totally can be done.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, sve si dobro rekla, svaka čast!☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog! <3
    Odlični saveti, koristiće mi. <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post i odlične fotografije! ;)

    https://catherinehere.blogspot.hr/2016/12/more-yellow.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican si post napisala. Bas si nam lepo docarala sve ovo i svidja mi se jako naslov.Sama si ga smislila?Pratim te http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na pohvalama,ovo mi je podstek da pisem jos vise novogodisnjih postova.Da,trudila sam se da naslov bude originalan,ali ne znam da li ga ima jos negde na internetu,ako razumes ❤

      Избриши
  8. Super post! Jedva čekam srednju školu pa da pronađem neke bolje prijatelje jer ovi su totalna katastrofa, htjela bih se početi zdravije hraniti, ali uvijek kada vidim onu božanstvenu Nutellu ne mogu xD
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha kraljica si!!Takodje,i moji,ne pitaj me nista.Zato niko ne zna za blog.Naravno da imam vremena,pogledacu ❤

      Избриши
  9. Post je predivan. Prelepo se izražavaš! ♥

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Doslovno sam ušla u ovaj post i počela ga gledati i čitati sa smiješkom na licu, jer zaista jako volim ovakav tip postova i šta da kažem osim da sam oduešvljena, fotkice su također jako lijepe

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤