When To Do MakeUp? 💄👠

17:32:00


Zdravo svima!!Dugo nisam pisala neki post u kom pričam sa vama,onako kao pre.U ovom postu odlučila sam da iznesem svoje mišljenje o šminkanju mlađih devojčica,i da odgovorim na pitanje,kada je pravo vreme za šminku?I da odmah kažem,nisam stručnjak,i ovo je samo moje mišljenje,tako da nema potrebe za suvišnim komemtarima,nadam se da svi ovo shvataju kao ćaskanje,ne kao svadju.

Ja sam sa šminkom počela na raspustu izmedju šestog i sedmog razreda.Za današnje vreme u kom je sve tako užurbano,mislim da je to sasvim okej.Nisam stavljala ništa preterano,malo korektora,maskare i kompaktnog pudera,eventualno senke.Ako tek počinjete,počnite sa jeftinijim proizvodima (Golden Rose,Aura,Essence).Essence je jedan od najboljih brendova,pristojan kvalitet a cena još bolja.


Nikada ne počinjite samo iz razloga jer sve devojčice oko vas stavljaju tonu pudera i maskare.Počnite jer vas to zanima.Mislim da današnjica više treba da se bazira na preparate za čišćenje lica,jer čemu sve ako na prljavo i masno lice,na groznu bubuljicu staviš pola korektora?Pored svih tih proizvoda bitna je i hidratacija,tako da pre te 'baze' obavezno očistite lice pravilno i stavite hidratantnu kremu.


Takodje,nikada ne preterujte.Mislim da šminka služi da istakne ono što je na vama lepo,kao i da prekrije po koji prištić.Obavezno pred spavanje skinite i to malo,jer ako se baza upije u našu kožu još više zapuši pore,nastaće pravi užas i samo ćete sebi napraviti tip lica sa kraterima,gde ćete svakog meseca morati ići kod kozmetičara i prečišćavati se..užas.


Znam mnogo devojaka koje su sa puderom i groznim preparatima počele još ranije nego ja,i koje su za maturu morale stavljati još veće podloge kako se ni mrvica od toga ne bi videla.Zato pazite na vaše lice,jer kako se vi ophodite sa vašom kožom tako će i ona prema vama.

Tako da,to je to.To bi bilo moje mišljenje o svemu tome.Kao što sam rekla,svako ima svoj izbog i razlog,odredite i vi svoj sebi.Ako to volite,okej je početi čak i u šestom razredu.Ne preterujte,jer možda sad nije vreme,a posle će biti.Opet ponavljam,oko ove teme postoje dosta podeljenih mišljenja,i ako se ne slažete sa mojim okej je,ostavite vaše u komentare.

You Might Also Like

23 коментара

  1. Your makeup is beautiful :)
    kisses;*
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Your makeup is so pretty.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  3. Jana draga, odlicno napisan post. Drago mi je sto si pisala na ovu temu. Slozila bih se sa svime sto si rekla, i dodala da sam ja pocela sa sminkanjem bukvalno od sestog razreda, jer je moja ljubav prena sminki jako velik bila i tada a i danas.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, slažem se sa svime što si rekla, ja sam se počela šminkati oko osmog razreda i mislim da sam se našla u šminci, obožavam je i imam jako puno proizvoda samo za šminku. Sve u svemu, jako dobar post i dobra tema! :)
    Novi post na mome blogu: brunchester1211.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno!!I ja sam se takodje dosta pronasla u sminci i totalno te razumem ❤

      Избриши
  5. Jako dobra tema za pisanje, ja sam sa šminkanjem počela u 8 ili 9 razredu, čak ni sama u srednjoj se ne šminkam toliko samo puder,maskara i olovka za obrve. Ja smatram da se trebamo šminkati kada osjetimo potrebu za tim, ali i naravno šminkati se u stilu svojih godina i ne pretjerivati

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Savršeno si ovo napisala,i bukvalno se u potpunosti slažem sa svim <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  8. Počela sam se šminkati u 6. razredu. Još i sada koristim iste proizvode, korektor, maskaru i labelo. Mislim da u osnovnoj ne treba pretjerivati. Slažem se da je bitna njega kože.💓💖💕


    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  9. Great post dear! Stunning pics!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. Što se tiče šminke još nisam počela jer sam šesti razred. Za školu se nikad nisam šminkala, ali mislim da ću početi od sedmog ili osmog razreda, a možda i srednje.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    ОдговориИзбриши
  11. OMG I can't believe you are the one in the pictures, you're so beautiful!
    In love with the palettes and the make up, too cute!
    Following you dear
    <3

    Elena from
    somniareaudesemper.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. Slažem se da se ne treba počinjati šminkati samo da bi bili u fazonu.Što se mene tiče, ja se u školu sređujem minimalno, ali obožavam da se za izlazak sredim:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤