Winter News ❄⭐

19:14:00



Pa,počela je zima,a ja sam se u učenje toliko uživela da to kalendarski nisam ni primetila.Da,osoba koja je opsednuta odbrojavanjem dana do njenog omiljenog godišnjeg doba već par dana datum nije ni gledala. 

Ono što mi toliko smeta jeste da nastavnici nemaju obzira prema nama,i ponašaju se kao da Nova godina nije pred vratima.'Zadnji dan' (30.12 i nastavlja se 9.1 pa onda raspust imamo opet 30.1) škole imam test iz hemije od kog mi zavisi puno toga,pored toga zauzeta sam i srpskim jezikom.Znam da sada mislite svašta jer sam ja blogerka i trebalo bi da imam pet iz srpskog,ali jednostavno nova nastavnica ima prevelike kriterijume i pored toga što me je pohvalila da predivno pišem kaže da su mi sastavi prekratki i da stari nastavnik sa nama nije radio gramatiku.


Ipak,ovog vikenda daću sebi oduška,kao i prošlog.Okitiću jelku i napraviti 'ginger kolačiće',tako da post o tome obavezno očekujte,kao i o zimskom haulu,o haulu sa nekih sajtova,i na kraju još novogodišnjih postova za koje nemam inspiracije a ne želim da se ponavljam za drugim blogerkama.Prošlog vikenda sam fotografisala ceo dan,u nedelju,i jako sam zadovoljna slikama sa obzirom da se poboljšanje od oktobra do sada vidi.Fotke pogledajte na mom instagramu: @jana.mihailovic

Koja vam je omiljena serija?Nekim od vas je raspust već počeo,tako da me zanima šta ćete gledati i čitati?Ja ću gledati seriju 'Friends' koju obožavam jer me toliko emotivno veže za jedan period života a i za odredjene osobe.Od knjiga sam spremila ceo štek knjiga na engleskom,a neke od njih su 'Book Of Laugh And Forgetting','Online Girl Going Solo' (da,našla sam treći deo u Vulkanu,pogledajte u Knezu),'Harry Potter And Chamber Of Secrets'.


Ipak,ako ste kao i ja još zaglavljeni izmedju dva sveta,izdržite još malo,jer još malo kreće prava čarolija.To bi bilo to od ovog kratkog posta,mi se vidimo za par dana..

Da li ste okitili jelku?
Koje su vaše aktivnosti za raspust?

Volim vas..

You Might Also Like

24 коментара

  1. Divan post, obožavam ovakve. Jedva čekam post o gingerbread kolačićima☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Izdrži još malo, uz tebe smooo! Haha. :))
    Lep post, draga. Ja još nisam okitila jelku, a za aktivnosti preko ovog mini-raspusta planiram odlazak kod rodbine, čitanje, gledanje, pisanje i uživanje u tom malom raspustu. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post:) Okitila sam jelku i svaki put kada umorna dodjem kuci za mene nema vece srece nego da ukljucim lampice i ususkam se u krevet dok gledam vlogmase. Sto se tice planova za mini-raspust planiram da se puno zabavljam , da se druzim sa porodicom i prijateljima , da uzivam kod kuce uz filmove , da se radujem praznicima :)
    https://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno.Razumem te,i ja jedva čekam da okitim jelku baš iz tog razloga 😊.

      Избриши
  4. Mnogo mi se sviđa post. Ja sam svoju jelku okitila na početku mjeseca, jer želim da mi čitav mjesec bude divan! Svaka čast za post! ♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svideo.Ja više volim da to radim pred kraj meseca 😁❤.

      mywonderland-xoxo.blogspot.com

      Избриши
  5. Jana draga, izdrzi kad je u pitanju skola uz tebe smo! Mozes ti to! Jedva cekam nove postove, u ovom sam uzivala u potpunosti ❤❤
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Znam kako ti je i ja sam imala mnogo obaveza u skoli. Ovaj post mi je jako ljep, imaš jako lijep blog.
    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na svim pohvalama.Svi znamo kako je to kada nas sve nedelju pred raspust stigne.

      Избриши
  7. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://slsk04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Post je divan, samo bih ti preporučila da više stavljaš svoje fotografije, jer ni ne sumnjam u njihov kvalitet :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrudiću se da to primenim u nekim od sledećih postova,hvala ti ❤.

      Избриши
  9. Ne sekiraj se oko tog srpskog, sve će biti u savršenom redu. :) Ja svoju jelku još nisam okitila, previše sam nekako lenja, ali gledaću da to uradim što je pre moguće. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. 9-og vec pocinjete? Mi u CG tek oko 20-og, cini mi se da je 22. U svakom slucaju, svidja mi se tvoj blog i lijepo pises ^^ :)

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤