5 SAVETA KOJI ĆE POBOLJŠATI VAŠ BLOG

22:08:00



Dugo sam u oblog svetu,i zaista volim ovo što radim.Zato sam se trudila biti originalna i profesionalna već od samog početka.Naravno tada nisam znala šta to znači,pa sam pisala malo klimave postove pune mutnih slika.U medjuvremenu sam upoznala dosta ljudi koji se bave ovim hobijem i koji su mi otvorili oči za određene stvari.Zato sam danas tu,da i ja vas posavetujem i dam vam par saveta za što bolji blog koji će vam podići blog za jednu stepenicu više.


Fotografija

Znam da mnogi od vas često odustaju od fotografije jer nemaju dobru kameruJa sam od početka imala 16 megapixela na mom telefonu (Samsung Galaxy S6) ali i sada kada imam iPhone kvalitet je okej.Ipak,i sa telefonom od 10 megapixela,kao i sa malim aparatom,slike sa interneta mogu ustupiti mesto onim čarobnim.Potreno je samo malo edita,i magija će nastati.Ja koristim VSCO CAM i SNAPSEED.I nemojte misliti da ako pišete neki post o samopouzdanju vi morate imati citate sa interneta.Upotrebite maštu,jer sve se može uz malo volje.

PS: Trenutno se još navikavam na telefon i nisam imala prilike da slikam,pa su slike iz ovog posta još od kraja oktobra,i znam,grozne su.



Ne koristite izraz `NEMAM VREMENA`

Sve se može kad se hoće.Zaista.Sve što vam je potrebno jeste malo organizacije.Da,znam,ovo piše osoba koja je toliko neorganizovana da pola dana prespava i onda uči do ponoći,ali NIKADA nemojte biti kao ja.Iskoristite svaki mogući svetao trenutak za učenje,a i fotografisanje.Većina mojih `FLATLAY` fotografija nastane dok se mučim sa revolucijom iz 1848 godine.


Inspiraciju tražite svuda

Ne mora inspiracija biti u vašoj kući.Taj post sam već pisala,i izrazila svoje mišljenje da kreativnost ne dodje dok sedite i lupate glavu o tastaturu.Razbistrite glavu i prošetajte,sigurno će vam pasti brdo dobrih ideja.Pored toga,to vreme iskoristite da fotkate.To vam ujedno može biti pauza od učenja.Eto,za sve se nađe vreme.


Pišite ono što VI volite

Po meni ćete se više naći u nečemu što volite,a ne u nečemu što vaši čitaoci vole.Tako ćete imati više ideja.Sve to zavisi od nekih drugih faktora,i vaših interesovanja,ali ako ste blog otvorili iz ljubavi prema određenim stvarima,pišite o tim stvarima.Nikako ne pišite reklame za sajtove,ako to nije politika vašeg bloga,ili,ako vas to ne zanima i to radite jer ste primetili da na tom postu imate 5000 pregleda.U ostalom,kada se dvoumite između dve strane setite se zbog čega ste otvorili blog.Ne kažem,nikako ne treba pisati o jednoj temi,jer to vremenom postane zamorno.


Napravite razliku između hejta i kritike

Da,ovo je nešto što većinu povredi na početku.Možda i ne ako su se spremni upustili u ovo,ali dovoljno da se zapitaju u čemu oni to greše.Svaki blog ima neku manu,i drugo je kada se to na lep način kaže,i sasvim treće kada se tu doda neka nepogodna reč,ili još gore psovka.Zapamtite razliku između ovoga.I da,da ne zaboravim,ma kakav god komentar vam je upućen,uvek odgovarajte najljubaznije što možete.Ako ne,izbrišite ono što vam ne prija.

Da li su vam ovi saveti pomogli?
Da li već primenjujete nešto?
Kako reagujete na negativne komentare?

You Might Also Like

17 коментара

  1. Sve od navedenog će mi sigurno pomoći, hvala ti na ovom postu! Predivno napisano, a tvoje fotke su savršene! Nadam se da će posle ovoga i moje biti bolje. :)
    Inače, znam dobro da prepoznam razliku između kritike i hejta. U kritici ima nešto što će mi pomoći, neki savjet, kako da uradim bolje, a hejt će samo reći da je 'odvratno, užasno'. ♥
    Sjajan post draga! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super su savjeti i vjerujem da će svima pomoći *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  3. Uživam čitajući tvoj blog i super korisni savjeti :)
    Hvala ti.

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Kao novo-stari bloger uvijek je dobro čuti što se vrti po portalima...
    Super savjeti :)

    Novi post na...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  5. Super post Jano !!! Nekako mi je drago sto si napisala ovaj post i uzivao sam citajuci ga


    Ako imas vremena ,svrati na blog

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je post! Definitivno se slažem sa svime što je rečeno u ovom postu, mislim da je super! Samo tako nastavi!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  7. Savršen post i definitivno neophodan svim početnicima u blog svijetu i ja ću uskoro pisati blog na sličnu temu, a i složila bih se sa svime što si napisala, pogotovo za inspiraciju, ja ju bukvalno tražim svugdje hahah. I da, jako mi je dobro poznat osjećaj kada sam na početku blogovanja imala loše mutne slike, ali kao što si i rekla kako upoznajemo druge, poznatije bogere, tako se i sami izgrađujemo :*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga! Ovo mi je mnogo pomoglo. Uživala sam čitajući post. Ja tebe pratim pa bi mi bilo dragi da uzvratis u moj blog.

    Novi post na mom blogu
    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajno! apsloutno se slažem što se tiče fotografije, pa mislim koristim fotoaparat star skoro deset godina, ali kako ljudi kažu imam lepe fotke. A sve se može uz malo truda, naravno. :) Zaista si jako lepo ovo napsiala, uživala sam :)

    ОдговориИзбриши
  10. Slažem se! Ja slikam skoro svaki dan , ali nikako da ispadne kako treba...
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  11. Super post
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post Jana :)

    http://catsterschannel.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post... ^_^

    Nova sam, pratim te, ako zelis pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne uzvrati ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlični postovi.Prvo moram spomenuti da sam prvi put na tvome blogu i baš mi se sviđa sve.I dizajn i način pisanja.
    Drugo,smatram da su savjeti i više nego od koristi.Ja pišem outfit postove,barem za sad,nekako to mi najbolje leži i najbolje to znam pisati.Nekad u budućnosti možda se to promjeni,možda mi bude blog bude na strani kozmetike ne znam,ali smatram da nema nikakve poente pisati nešto što ti ne voliš i u čemu se ti ne pronalaziš.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Super savete si dala, sigurna sam da će pomoći početnicima u blogovanju. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  16. Slažem se sa svakom riječi !! Odličan post !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤