Can MONEY Buy HAPPINESS?

20:22:00

Zdravo!Pre svega,želim reći da sam određen post dorađivala preko telefona i da mi se isključio pa sam ga slučajno sačuvala.Srećan Božić ❤.

 Kako sam duže na ovom svetu,to sve više shvatam da je novac današnjici svetliji od samog Boga.Novcem se u poslednje vreme može kupiti sve,pa tako i srećna.Današnje vreme je,nažalost,takvo da decu usrećuju beznačajne stvari,telefoni i tableti,a odrasle novčanice sa što većim brojem na sebi.
Zato mislim da to treba promeniti,i da sreću vratimo u normalu,da sreća bude pojam porodice,zdravlja i nekog slatkiša koji nađemo u prodavnici.
Retko se ko izdvoji da ne bude materijalista,ili kako moja prabaka kaže,budi bogat,ali bogat sa stilom.Džabe je sve ako taj novac na pravi način ne znaš da iskoristiš.Pre sreća nije koštala,pa su je i najsiromašniji imali.Ona i dan danas leži u nama,samo je treba pronaći i primeniti,a one pare koje trošimo na veštačku možemo uštedeti za obrazovanje i druge,možda važnije stvari od modernog uložaja.
U svetu mnogih izdvojite se i promenite nešto.Probudite radost u voljenoj osobi,naučite pravo značenje te reči.Učinite mali korak koji će biti veliki u oku drugih ljudi.

Šta za vas predstavlja sreća?

instagram: jana.mihailovic
mail: mihailovicjaaana2003@gmail.com

You Might Also Like

9 коментара

  1. Jano, fenomenalno si napisala post. Hvala Bogu neko pametan, sa poučnim postom. U potpunosti se slažem sa tobom. Ne, sreća nije materijalna. Onog' trenutka kad' shvatimo da sreću čine male stvari, sitnice, tada možemo biti iskreno srećni. Sve do tada nije prava sreća. Sreću možemo imati kad' god poželimo, bitna je želja i volja. Kao što ti reče, sreća je u nama skrivena, negdje duboko, ali je ipak tu! Odličan post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti se slažem s tobom. Odličan post.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično si ovo napisala! Drago mi je da još neko normalno razmišlja ovdje i da novac još uvijek nekima na svu sreću nije sve na svijetu! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te ako želiš uzvrati♥

    ОдговориИзбриши
  4. Da, sve se na žalost promijenilo, ljude sve manje i manje vesele male stvari, to je jako tužno. Svi nekako težimo novcu. To baš i nije dobro, ali realno, bez njega ne možemo ništa. Ne volim kada ljudi kažu da im novac nije bitan, kada jeste. Naravno, ne može se sve kupiti i slažem se s tobom.
    Post je odličan!

    MMara

    ОдговориИзбриши
  5. Prije svega odlična ideja i veoma diskutabilna također. Neki će reći da nije sva sreća u novcu, ali kao što si i sama rekla najveću sreću nam donosi upravo novac kroz naprednu tehnologiju, te bih se definitivno slžila s tobom. S druge strane postoje i najbogatije osobe na svijetu koje u većini slučajeva nisu sretne, jer novcem ne mogu kupiti ljubav, sve u svemu usper post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  6. Novac nikada neće donesti istinsku sreću nekome. Meni je sreća kada se družim sa obitelji, sa kolegicama, pravu sreću treba pronalaziti u malim stvarima. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. -Pre nego što krenem sa komentarisanjem ovog posta želim da ti čestitam praznike,tako da srećni praznici,draga,uživaj u njima! Post je prelep!Zaista si ovo fantastično napisala!Svaka čast na tome!U potpunosti se slažem sa tobom!Jedinu sreću koju novac može doneti je ona prolazna,kada kažem prolazna konkrentno mislim na ono kada se obraduješ samo na par sekundi,a kasnije ti bude sve jedno!Meni sreću čine male stvari,a te male stvari su najlepše!Kada se neka nova osoba učlani u moj blog i to je sreća,ja bukvalno skačem od sreće kada vidim koliko osoba mene podržava!Ili kada ti,ili neka druga blogerka koju obožavam objavi post!E to je sreća!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sreća se ne može kupiti, ali hrana može.

    Zaprati me natrag, ako želiš. ♥
    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican je post zaista . slazem se sa svime
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤