Festive Euphoria ❄🎉

01:45:00

Zdravo!!Pre nego što išta napišem,želim vam čestitati 2017. godinu.Kao skoro najvažnijim osobama u mom żivotu,želim vam puno sreće i uspeha u obrazovanju,društvu pa tako i u ljubavnom životu.2016. godina bila je,mogu reći,šumeljiva godina puna uspona i padova.Jedna od najvažnijih stvari jeste otvaranje ovog bloga.To mi je promenilo život iz korena!Jeste da malo njih zna za ovo malo carstvo,ali meni to ne smeta,čak je tako i bolje.
Vratimo se mi na početak ove godine,od koje očekujem sve najbolje.Počela sam je sjajno,sa putovanjem u Novi Sad,gde mi je mali andjeo aktivirao lampicu u glavi,koja mi je davala signale da konačno uključim duh za praznike i porodicu.Na kraju putovanja,odlučila sam da svratim u gradić gde stanuju baka i deka i odmorim se od svega,buke i svetla velikog grada.Tu su počeli pravi praznici i użivanje uz knjigu 'Vejte snegovi' Džona Grina.Atmosferu je popravila mećava i nov nalet snega koji je učinio svoju magiju.Kako inače neretko izlazim napolje,odlučila sam da napravim promenu i prepustila se čarima zime.
Ovim postom želim da vam poželim najsrećnije praznike na svetu pune ljubavi i topline,kao i poruku da nikada nije kasno da uključite svoj praznični duh.Uživajte dok možete.Hvala vam na svemu!! 

instagram: @jana.mihailovic

-sve slike iz ovog posta su moje,a ako želite da vidite još njih,pogledajte na mom instagramu-

XOXO

You Might Also Like

20 коментара

  1. Fotografije su savrsene! Da nisi rekla da su tvoje, mislila bih da su sa interneta. Bas imas dara za to.
    I ja tebi takoder zelim sve najbolje u novoj godini! ❤

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš predobre slike, izgledaju kao sa neta. Svaka čast, pravi si talenat što se tiče fotografija. Post je u svakom slučaju odličan. I tebi takođe srećna Nova godina!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post . Sve najbolje u 2017<3
    zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post. Stvarno mi se svidio. Želim tu puno sreće i uspjeha u 2017g.
    Pratim te pa ako želiš uzvrati: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti draga i tebi sretna nova 2017. godina :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,poslušala sam te i stavljam svoje slike xd.

      Избриши
  6. Sretna i tebi nova godina, želim ti puno sreće u njoj , inače, super post i slike!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!!Inače,ne preporučujem da se tako reklamiraš,to uglavnom nisu iskreni čitaoci a tvoj blog je dovoljno dobar da ih stekne bez `f4f` :)<3

      Избриши
  7. Odličan post! Slike su savršene, oduševljena sam! :)♥ Srećna 2017♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Fotografije su savršene , samo tako nastavi. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  9. Srećna Nova godina, draga moja <33 Fotografije su vrhunske, očarana sam <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se svidjaju.Od najboljih sam ucila (mislim na tebe) :)<3

      Избриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤