INSPIRACIJA JE SVUDA OKO VAS

10:35:00


Nekoliko puta mi se desila ta čuveka kreativna blokada.Možda i više od nekoliko,ma barem hiljadu.Tada bih se nervirala i jednostavno sedela za računarom dok par oskudnih rečenica ne izađe iz mene.Pošto poto htela sam da budem redovna,međutim,nisam shvatala da je od toga važnija naša kreativnost i mašta.Da sam samo šetala ili razmislila o nekim doživljajima iz svog života,inspiracija bi došla.Zato nikada ne silite sebe.Ako nemate inspiracije,i to je okej.I ako post niste pisali pet dana,i to je dobro.Svi imamo trenutke u kojima nam,u dubini,nije do bloga.Ne znači da odmah odustanete i da je vaša karijera završena.Možete čitati,jer mi blogeri u većini slučajeva zapravo volimo da čitamo i iz mnogobrojnih knjiga inspiracije i dobijemo.



Jedino je bitno ne pasti na dno,nikako se ne usuđujte da ikoga kopirate,već upotrebite svoju maštu.Vaš blog je samo vaše mišljenje i vaš pogled na svet.Toliko puta mi se desilo da objavim neki post pa tek posle u arhivama mojih omiljenih blogerki vidim takav isti.Pa nema veze,to što je post na sličnu temu ne znači da je prekopirano,jer na različite teme postoje različiti vidici.


Takodje,većinu inspiracije dobijam u ljudima iz Kneza.Verovali ili ne.Ali zamislite,svaki od njih ima svoju priču.Inspiraciju možete dobiti od starijih ljudi,od bake ili deke,prababe.Često volim da popričam sa prababom,da dođem kod nje u stari stan koji uvek miriše na štrudlice i kiflice.To mesto na Novom Beogradu uliva snagu i podseća na sate detinjstva provedene tamo.Inspiracija možete biti sami sebi?Neka iskustva iz vašeg života sigurno su vas učinila jačim.Podelite to sa drugima,ipak ste vi zato otvorili blog.Ipak,ako je vaš stil pisanja moda ili šminka,prošarajte po starim časopisima.To ne mora biti 'HEJ',otvorite misli za nešto drugo.Prošarajte po staroj šminci.Ako ništa od toga ne upali,użivajte.Ne gubite vreme tog dana,već sledećeg može se desiti da dobijete hiljadu ideja..Pa dobro,ne baš toliko ali bar jednu čestitu koju ćete lepo i lako realizovati.


Kako vi pronalazite inspiraciju?
Da li ste nekada upali u kreativnu blokadu?



 @jana.mihailovic
mihailovicjaaana2003@gmail.com

You Might Also Like

30 коментара

  1. Upadanje u kreativnu blokadu mi je hobi... Šalim se, ali toliko je česta da kao da radim namerno to, haha. Zaista divan post. Prelepo si ga napisala i dala divne ideje. Ja svoju inspiraciju tražim u svakodnevnim situacijama. Nekad mi ona sama padne u školi, kafiću.. Nebitno. A nešto što mi je odavno prešlo u naviku, jeste da i kada mi trenutno ne treba ideja za post, ja opet tražim npr. u letu ptica ili slično. Čak nekad i nesvesno počnem da razmišljam o idejama. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com Q&A najava

    ОдговориИзбриши
  2. Da se ne ureknem, ali uzadnje vreme nemam tako često kreativne blokade kao što je to ranije bio slučaj. Nekako, trudim se d au svemu oko sebe pronađem inspiraciju, pa bio to pogled kroz prozor, šetnja sa psom, neka fotografija koju sam sulikala. :) Divno si ovo napisla, a fotografije su me dosplovno ostavile bez teksta. Sjajno! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Ahh , sto puta mi se ovo desilo. Ili sam napisala nešto što nije povezano sa tim ili nisam ništa napisala. ❤
    Fotografije su divne. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  4. -Draga Jano,ti mene oduševljavaš iz posta u post!Pisanje ti je definitivno jača strana!Normalno je to da nam se ponekada dešava kreativna blokada,ali generalno to nije ništa strašno!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jelena na divnom komentaru.Ne znam za pisanje,hvala ti puno na pohvali ❤

      Избриши
  5. Blokada mi je što bi rekli 24/7. Mislim da se svim blogerima ponekad desi blokada, ali ponovo dođe inspiracija, ali svima različita jer svako ima svoj pogled na život i na pisanje. :) Odličan post draga, jako lijepo napisano! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ zapratila sam te, ako želiš uzvrati♥ (novi post)

    ОдговориИзбриши
  6. I meni se ponedak desi blokada, ali se trudim da pronalazim inspiraciju u svemu oko sebe da bi mi se to što ređe dešavalo. Divan post. :)

    Giveaway je na mom blogu----> GIVEAWAY: MOJROKOVNIK.RS

    ОдговориИзбриши
  7. Verovali ili ne, od kada imam blog, dva meseca, još uvek nisam imala kreativnu blogkadu. Uvek kad idem i kliknem na 'Novi post' u glavi mi se oblikuju reči mog novog posta i krenem da pišem. Nikada je nisam imala, ali doći će vreme kada će i ona mene posetiti.
    Novi post je na mom blogu. Reč je o jednom jako zanimljivom tagu: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da nam svima dođu trenuci (pogotovo kada je blog u pitanju) da ne znamo o čemu bismo pisali, ja sam najveću inspiraciju imala na početku bloga, kada sam ga tek otvorila, možda prva tri mjeseca, ali u posljednje vrijeme moje teme koje obrađujem na blogu nisu najbolje jer ni sama nemam inspiraciju, ipak, ponekad nam je dovoljno samo da nešto vidimo ili pročitamo i dobijemo inspiraciju, što je i prednost ans kreativaca, stvarno odličan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I sada si originalna kao na početku,stvarno skidam kapu sa tvojim idejama,bravo! ❤

      Избриши
  9. Mislim da nema blogera koji nije upao u kreativnu blokadu. Znalo se desiti da imam toliko tema o kojima želim pisati, ali nisam željela ili mi se nije dalo jer nisam željela tada pisati o tome.
    Ja inspiraciju svugdje pronalazim, ali baš svugdje - na satu, u šetnji, kod kuće, na internetu, kod drugih blogerki ili tako. Ugl. svugdje haha.
    Super post! :)❤

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. I meni se desi da nekada zablokiram, ali zadnje sto cu uciniti jeste to da kopiram neciji post, to je tako ruzno. Ili na primjer da pisem o nekoj originalnoj temi koju sam pronasla na njihovom blogu i koju su oni smislili, a ako to i napravim ikada, napisat cu da sam inspiraciju za post dobila od te odredene osobe :)
    Post je zaista super i fotografije su odlicne!

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.Naravno,drago mi je da slično razmišljamo ❤

      Избриши
  11. Svako od nas je bar jednom upao u kreativnu blokadu. Uglavnom teme kojima se ja bavim pronalazim u ćaskanju sa drugaricama, društvenim mrežama, a i drugim blogovima. Fotografije su ti divne! Inače, očarana sam tvojim fotkama na instagramu!<3333

    novi post: geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,drago mi je da ti se fotografije sviđaju,baš mi je drago.Ulepšala si mi dan komentarom ❤

      Избриши
  12. Kratko se bavim blogom, tako da mi se do sada nisu dešavale velike blokade. Mislim, desi se kada nemam ideju za post, ali se ubrzo snađem i nešto napravim od toga. Kada krećemo da se bavimo nečim - posebno blogom, youtubom . .- vrlo je bitno da smo kreativni. Odličan post, tema je zanimljiva i originalna zaista♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Jako ljep i kreativan post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Jako originalna tema za postt.Stvarno odlicno napisano.
    Ja inace imam blokade, jer uopste nemam neku ideju za pisanje ali hvala Bogu pa mi se to ne desava cesto.
    Sve najbolje u daljem blogovanju :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/


    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post!
    Svrati - https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤