MOGU LI KILOMETRI UNIŠTITI PRIJATELJSTVO?

01:50:00

Dosta dragih ljudi otišlo je u inostranstvo,i iako mu je bilo jako žao znala sam da je za njih tako bolje.Iako su poricali i protivili se tome,sada uživaju.U Srbiji retko ko nađe srećnu zvezdu.Moram priznati,u početku su mi malo te osobe nedostajale ali nikako sa stavom da sam ja ovde a oni su tamo i da od našeg prijateljstva nema ništa.Distanca ne znači apsolutno ništa.Ako je neko ko vam znači kilometrima daleko svakako održavajte kontakt,iako ti ljudi upoznaju nove prijatelje,a i vi sigurno.Ipak,ništa to nije ako je pre toga stvoren čvrst lanac u prijateljstvu.Trudite se,jer ako vas ta osoba usrećuje nema ništa važnije od toga.Ipak,ako vidite da to više ne ide i da se samo vi javljate,odustanite,to onda nije bilo pravo prijateljstvo.Samo sa najboljim osobama na kraju ostanete u kontaktu.Znam iz ličnog iskustva.
Onda ćete videti ko su vam bili pravi prijatelji.Za takvim ljudima ne vredi žaliti.
Ali,ako vam se neke osobe ne javljaju svaki dan,već samo nekada,to ne znači da su odustali od vas.Pravi prijatelj nije onaj sa kojim ste na vezi 24/7 sati već onaj koji je tu isključivo kada vam je potrebna pomoć,koji bi za vas rizikovao najvrednije stvari.Ne onaj koji vas stavlja u iskušenje da uradite nešto samo kako bi on video da je to siguran teren za napad.Okej,već druga tema.Hoću da kažem ,bitno je da neko misli na vas,a sada da li će to biti jednom u dva dana ili u nedelju,nebitno je.Uvek će postojati ljudi koji će sa vama ostati i na ćao,ćao samo zbog mesta dolaska,da bi kasnije kroz život imali gde da dolaze u inostranstvo.Da,znam,to je jezivo glupo,ali neki ljudi tako razmišljaju i iskoristiće vas iako niste tu pored njih.
Sve je stvar psihe,i ako ste vi onaj koji ostaje ne očajavajte,upoznaćete nove ljude,i budite ponosni jer ćete imati drugaricu negde preko sveta.Ako idete,verujte mi,brzo ćete se uklopiti u društvo,možda još bolje.Pokušajte se fokusirati na jezik i na školu,a uz to će sve prirodno ići.Ukoliko se radi o gradu u okolini,onda bez brige,moćićete čak i da se posećujete ćešće nego ako idete u Ameriku na primer.
Ne tugujte,lepo je znati da vas neko ko je na hiljadu kilometra daleko može usrećiti bolje nego neko ko je upravo pored vas.

Da li ste imali iskustva o odlaženju u neku drugu zemlju?

PS: trenutno sam u haosu jer su mi sve slike u folderu sa jos 5000 slika ekrana i ne mogu da ih nađem pa sam stavila prve koje sam našla (menjam telefon)

You Might Also Like

12 коментара

  1. Sve si jako ljepote napisala. Odličan post. Slažem se a tobom u svemu...

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Doista imam iskustva u takvim situacijama. Moje troje najboljih prijatelja iz ekipe se odselilo u Berlin. Još je gore što sam s najboljom kolegicom bila u svađi, ali sve smo mi riješile i sada se čujemo svaku subotu. Dolazi na praznike i odlično nam je. I dalje smo svi ekipa, i nikad nikoga nismo nazvali najboljim prijateljima osim onih u grupi. Isto tako otišao je i moj dečko (hah da) na školovanje, ali to je i moja krivnja. :) Važno mi je da se čujemo i ponekad vidimo, znam da ako mi treba pomoć da će mi ju pružiti. <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Imam iskustva također sa takvim prijateljima, sa nekima rjetko kada da se čujem jer kao što si i sama napisala to nisu pravi prijatelji... Slike su vrh *-*
    Novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Great post Dear, beautiful photos

    Have a nice day! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Great posts.. Love these images.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  6. Oduševljena sam sa tvojim blogom.
    I ja se trenutno nalazim u sličnoj situaciji jer će se uskoro moja najbolja prijateljica koju poznajem od malena preseliti... Ali tvoj post mi je jako pomogao i odlična si. Pozdrav !

    http://everydayema.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja baš i nemam sa ovim iskustva, ali da, na kraju ostajemo u kontaktu samo sa najdražim ljudima :)
    Ovo si jako lijepo napisala, bravo :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  8. Imala sam drugaricu. Najbolju drugaricu. Upoznale smo se na faklutetu, samo sto je ona iz drugog grada. Bilo nam je zaista divno, vidjale smo se stalno, pricale, konacno sam, posle dugo vremena, nasla svoju 'srodnu dusu'. Onda je ona diplomirala i vratila se u svoj grad. Zvala bih je povremeno da popricamo. U pocetku su razgovori trajali duze i bili su cesci. Kasnije se svelo na kratke, i ja sam uvek bila ta koja je zvala, ona nikad. Pokusala sam stvarno da nam prijateljstvo izdrzi, ali nije uspelo. Nismo se cule vise od godinu dana, i nedostaje mi jako, ali osecam da njoj nije stalo. Verovatno ima neke svoje prijatelje u svom gradu. Ali je i dalje volim kao sestru i zelim joj sve najlepse. :(

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam se nikada našla u takvoj situaciji, da je prijateljica udaljena od mene, ne znam, imam osjećaj da bi se poalo udaljine. Inače odlična ideja za post :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  10. Slažem se sa tobom u potpunosti. Imam dosta prijateljica koje žive daleko od mene ali naše prijateljstvo je opstalo jer se većinom znamo od rođenja. Odličan post, uživala sam. :)



    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Slazem se.Odlican post.Predivno si ovo napisalla i opisala.Jako divan blog posedujes.Svaka cast.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Zaista odlican post i slazem se sa svime sto si napisala. Uzivala sam dok sam citala post jer je stvarno originalan i tema je fantasticna. Jako mi se svidza tvoj blog, divan je. Clan sam tvog bloga, pa ako zelis uzvrati.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤