OSOBA ZA `DOBRO JUTRO`

16:31:00


Koliko često pomislite,da bi u ovom surovom svetu,punom laži i prevare,imati svetliju stranu?Jednu osobu koja će vam,bez obzira koliko okolnosti bile loše,unositi pozitivu u život,koja će prići i reći jedno bezbrižno `Dobro jutro`.Ne računajući roditelje,takve osobe,koje nas vole svom snagom i svakim delom svog tela želeći nam sve najlepše u životu,veoma su retke.Značenje takve osobe neizmerno je.Takve prijatelje čuvamo i iako se sa nekima od njih sada ne družimo,zauvek ćemo ih pamtiti kao najbolje dane naših života.Vrednost onih osoba koje sa nama provedu tužne trenutke stvarno je neprocenljivo.Jer lako je reći `sve će biti savršeno,nemoj se brinuti`,iako ćemo tu nelagodu ispričati svojoj rođaki,sa kojom se viđamo jednom godišnje i osobu koja nam se poverila nećemo ispoštovati.Ali,ako ipak nemate takvu osobu,trudite se vi biti ista.Naravno,ako imate prema kome.Izraziti svoje poštovanje za sve što oni čine za nas,nije teško.
Dragi moji,ovo je samo kratak post čisto da vas podsetim da volite ono što imate,da svoje voljene pazite kao zvezde,da im svako jutro najbolje moguće čestitate,pa i običan dan.Da im se zahvalite što su tu i što vam krase život.Morate priznati da bez njih ništa ne bi bilo isto.
Imate li posebnu osobu u vašem životu?



You Might Also Like

18 коментара

  1. Odličan post, skroz realan. Ja se ponekad pitam postoji li osoba koja će nas ikad voljeti toliko jako i duboko koliko nas vole roditelji i mislim da je odgovor ne. Prijatelji nas mogu jako puno voljeti, biti nam odani i sve najbolje, ali ponekad, čak i ti naši najbolji prijatelji gledat će prvo na sebe, što je i potpuno normalno, ali možda će to nas ostaviti povrijeđenima, dok roditelji uvijek, ali uvijek prvo gledaju na nas. Okej, sad sam malo skrenula s teme... Uglavnom, svaka čast na postu, i ova prva slika je vrh!☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okej,ovim komentarom si me nešto naučila,i hvala ti puno.Baš se slažem sa tobom,ako možeš napiši post na ovu temu,baš me zanima tvoje opširno mišljenje

      Избриши
  2. Presavršen post,ajme meni,baš je dobar!
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Bas lijepo napisano! Meni decko salje "dobro jutro" gotovo svaki dan, tj ako se cujemo u jutro, a prijatelji ne i to mi je jako drago jer je meni to uzasan pritisak. Iskreno :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Uživala sam citajući!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Dugo sam imala takvu osobu. Ali trenutno nemam. Super post, jako originalan.

    New post-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi je sigurno posedovala,ako je trenutno nemaš,nikada je nisi ni imala jer ona nije bila tvoj 'lobster'.

      Избриши
  6. Mislim da svi imamo neku posebnu osobu i životu i defiitivno bih se složila s tobom, inače predivan post, ka i fotografije

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Predivno, predivno i predivno! Jednostavno sam uživala čitajući i gledajući ove predivne fotografije, a takođe si me i podstakla na razmišljanje, pa ti se zahvaljujem na tome. :)

    PS Samo bih da ti kažem da u 'Skroz dobroj pekari' imaš mnogo jefttinije makaronse nego u 'HiK', a stvarno su genijalni, nam d aovo nema veze sa postom, ali hajde haha xD

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala ti puno draga Marso.Probacu i te iz 'Skroz dobre pekare' xD.

      Избриши
  8. Divno napisano! Nazalost, ako izuzmemo roditelje, trenutno nemam takvu osobu u zivotu. No nije vazno, smatram da svi prije ili kasnije upoznamo nekog ko nam postane velika podrska, a ko nam je kao takav neizmjerno bitan. Slazem se, trebamo paziti na one koje volimo i pobrinuti se da znaju koliko nam je stalo do njih. Hvala sto si me na to podsjetila :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post. Sve je lijepo napisano. Slažsem se s' tobom oko svega. Trenutno sam neizmjerno zahvalna što imam takve osobe pored sebe; osobe koje mi znače sve u životu, osobe koje mi uljepšavaju svaki dan, osobe koje su uvijek tu za mene. Zahvalna sam mnogo. Ipak, možemo samo da se nadamo da će tako i da ostane. Predobar posta zaista, toliko realno ( nažalost ). Veoma dobro, oduvala si draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤