POGREŠAN SMER U BLOGOVANJU

14:54:00


Toliko novih blogova u poslednje vreme.Toliko neiskusnih mladih devojčica koje za nekoliko nedelja dostižu brojke koje neko svojim trudom gradi čak i po godinu ili dve.Istina boli,da.Ali sada je sve više ambicioznih ljudi koji toliko brzo napreduju od blata pa do 100 članova za mesec dana.Nekada pomislim da je to zbog saradnji,ali ipak,neki to rade iz srca.Možda je ovo bes iz nepravde,ali kada određena blogerka sa mutnim slikama i tekstovima sa neoriginalnim temama dostigne velike brojke za vrlo kratko vreme,a neko drugi iza svog truda,rada,novca ili pak jako kvalitetnih tekstova sa 'tumblerovskim' slikama ima toliko malo pratilaca,stvarno mi bude žao.Svi smo mi bili početnici,ali nećemo preterivati.Pre nego što otvorite blog samo zbog novca,znajte da je u današnje vreme članove lako zadobiti 'follow for follow'  i reklamnom metodom.Naravno,ne kažem da su svi novi u ovom svetu takvi,prvenstveno jer sam i ja bila početnica i znam kako sam se osećala kada sam prvi put stupila ovde.Jednostavno,neki to rade nesvesno a neki sa planom.Ima zaista dobrih novih blogerki koje se trude,i one bi se bez dlake na jeziku trebale reklamirati jer njihovi blogovi zaslužuju ne samo više pažnje već medalje


Ipak,kada dođe vreme i od prsta zaželite ruku,kada budete želeli da se obratite velikim firmama shvatićete da iza svega toga mora stajati čvrst temelj,zaista čvrst.Čak,iako se nekako progurate do sveta saradnji i besplatnih stvarčica,to će vam brzo dosaditi,a i vašim članovima i počećete gubiti preglede i možda čitaoce.Hoću reći,ljubav je potrebna za ovo.Dosta pročitanih knjiga,dosta veliki vokabular,mala umetnost fotografijom,umeće sa šminkom,sladunjavim parfemima ili umetnost da od par sastojaka napravite kolač koji bi se mogao prodavati u pekari 'Hleb&Kifle'.



Trnovit je put do svega što žele.Važno je biti iskren,istrajati.Svaki trud se vrati i plati.Otvorila sam blog prvo zbog ljubavi prema pisanju,zanimljivo je bilo da lepe tekstove (meni tada lepe,kada ih se setim stvarno,slatko se nasmejem) oivičim bojom i upečatljivim sličicama.Ubrzo sam počela da gajim ljubav prema fotografiji i da slikam sve i svašta,a od pre par postova da to delim sa vama.Raduje me svaki nov komentar,iskren i dug.Kada me pitate čime fotografišem,kada me pitate čime editujem,ili mi pohvalite tekst,ostavite svoja razmišljanja,tada znam da ovo što radim ima smisla.To je pravi smisao i uspeh u ovom divnom hobiju,ne zahtevi kompanije,ne wishliste (iako sam ih par puta sama uradila i dosta se opekla),ne pare ili nešto skroz treće.




Šta vi mislite o ovoj temi?

You Might Also Like

15 коментара

  1. Iskreno, ja ne bih imala hrabrosti da napišem ovaj post. Ali moje mišljenje je isto.
    Ne znam, ja sam za 6 meseci skupila 100 pratilaca, i previše sam ponosna na njih jer ni u jednom komentaru nisam ostavila naznaku 'uđi na moj blog' ili 'zaprati me, i ja ću tebe' (samo diskretno ostavljam link bloga). Ne smatram svoje postove i nadprosečno kvalitetnim, ni ništa slično, ali znam koliko truda ulažem u sve ovo. Imala sam jednu saradnju na samom početku, jer, zašto da ne, ali obećala sam sebi da nema šanse da svoj blog pretvorim u tako nešto.
    Ali zaista malo boli kada vidiš da neki blog za nedelju dana ima preko 100 čitalaca, a primetio si ga da na mali muilion drugih blogova ostavlja 'follow for follow' komentare...
    Raspisah se, ali u suštini se slažem sa postom...
    Inače, tvoj blog je zaista napredovao i promenio se (u dobrom smislu). Iako ne komentarišem uvek tvoje postove, uglavnom zbog nedostatka vremena, ali budi sigurna da svaki pročitam. :) <3

    introverted-dreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka čast na ovom postu. Mislim da je bilo krajnje vrijeme da neko kaže pravu istinu i nepravdu koja se dešava na blogu. I mene jako nervira kada mi neko u komentar posta napiše follow for follow, takve osobe jednostavno prezirem, a o tim novim blogerkama koje preko noći dobiju 10 000 pregleda i 100 članova, ne znam šta bih rekla. Ja imma blog već pola godine i tek dakle nakon 6 mjeseci sam dobila 100 članova, pregleda da budem iskrena nemam mnogo, ali sam ipak zadovoljna time što imam. Stvarno ne znam u šta se ovaj blog pretvara, da ne pominjem to da većina njih ne ne čita tekst, samo ostavlja komentare radi reklame

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  3. Kao prvo, odličan post i drago mi je što si to napisala jer se u svemu slažem.
    Ja ću uzeti sebe kao primjer, imam blog malo više od dvije godine i imam malo manje od 200 članova, ali bar sam sigurna da su ti ljudi tu zato što im se sviđa to što pišem, a ne zato što sa se 'dogovorila' s nekim follow za follow. To mi je nešto najgore jer tu članovi nisu zbog nekog interesiranja za tvoj blog, nego samo iz neke koristi.. Ali dobro, nisu svi takvi, postoji još puno sjajnih blogova koji pišu jer im se da i uživaju u tome. Suradnje su mi okej jer i sama ponekad imam neku suradnju, ali dok je svaki post neka suradnja to nije uopće zanimljivo. ☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam da li imam pravo da pišem ovaj komentar jer sam za kratak period došla do 100 čitalaca. Ali iskreno trudila sam se. Svaki dan post. Bez obzira što sam nova, slažem se sa tobom. Dok sam čitala post prošla me je jeza, osjetila se tvoja ljubav prema svemu ovome. Divim ti se na ovako dobrom postu. Iako sam nova, opet kažem, ne treba da te ovako nešto uznemirava; jednostavno, svi mogu imati 100 pratitelja, ali je razlika u kvalitetu posta - slika, velika. Ne volim neiskrene komentare, napisane samo zbog reklame. Takve komentare bih najradije obrisala. Al' onda shvatim da svima treba podrška i da je svaki početak težak. Uvijek, uvijek, uvijek pročitam post prije nego što komentarišem. Volim biti iskrena. Volim reći mišljenje. Ako mi se post ne dopada kažem svima. Ne lažem nikoga. Slažem se oko ovoga sa saradnje, definitivno su jedan od čestig razloga za vrlo napredan blog .. Oduvala si ovim postom, fenomenalan je draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako iskren post. Zalosno je sto vecina novijih postova je nastala upravo zbog "zarade" koja malte ne i ne postoji. Ja blogujem vec dve godine i trebalo mi je dugo vremena da dodjem do nekog veceg broja citaoca. Jeste da boli kada ti isti blogovi ko od sale dodju do velikog broja citala, naravno postoje i oni koji to zasluzuju i koji se trude. Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Pročitala sam ovaj post nekoliko puta da se dobro zapitam da li ja uopšte imam pravo da ga iskomentarišem, jer sam otvorila blog prije 10 dana, a već imam 90 čitalaca, zbog navedenog razloga. Tražila sam follow za follow. Prvih 2-3 dana mislila sam da je sve u brojci, u pregledima. A onda su na moje postove počeli da dolaze komentari tipa 'pratim i ja tebe', 'super post, sad me zaprati pliz, ja tebe pratim'. I onda sam shvatila da zapravo oni nijesu ni pročitali moj post, već su samo došli da se reklamiraju i to me je jako iznerviralo. Ja sam ostavljala link i pored toga 'zaprati me ako želiš, ja tebe pratim', ali sam uvijek pročitala post i napisala svoj iskreni komentar o tome. Ubuduće ću samo da ostavljam link bloga, za koji smatram da je dovoljno, uz naravno komentar o datom postu.
    Apsolutno se slažem sa tobom za sve, odličan post i hvala ti na njemu! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Istinit post. Ja sam do svojih prvih 50 čitatelja došla tek nakon godinu dana, no ne žalim se, kvaliteta moga bloga je bila užasna ( nije ni sada baš super, no trudim se ). Ali da, sve više i više blogova ima sada, meni je to iskreno drago jer se netko počeo zanimati i za blog, a ne samo za yt. Post mi se jako svidio, to ti moram priznati!
    Meni se tvoj blog iskreno jako sviđa, a i tvoje fotografije, koje nisu mutne haha :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  8. Jako istinit post. U jednoj godini svoga blogovanja ja sam dobila oko 60 pratioca, jer ja ignoriram ono "follow for follow", sada ima 79. Istina kao brojka je malo, ali meni znači mnogo jer znam da se tim ljudima sviđaju moji postovi i da me ne prate samo jer ja njih pratim. Jednom mi je doista bilo krivo kada mi je cura napisala "Odličan outfit", a moj post je bio o rađenju medenjaka! Naravno, prvo sam otišla na njezin blog da vidim kako ta cura piše, kad ono 100 i nešt pratitelja. Samo sam obrisala komentar i to me je neugodno iznenadilo. Sada znam do čega je došlo, ljudi otvaraju blogove zbog suradnji, stavljaju glupe komentare na tuđe blogove i zarađuju novce. Neki ljudi nakon 3 mjeseca odmah suradnju, a meni ona još ni na pamet nije došla. Sa takvim blogerima, samo je pitanje kada će blogosfera propasti. :/

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  9. Jako volim tvoj blog i stvarno se slažem sa svime što si napisala u ovom postu. Jako si hrabra što se tiče toga. Čestitam ti na svim postignućima koje si postigla na blogu, imaš oko 180 čitatelja i stvarno mi je drago zbog toga, zaslužila si puno puno više <33
    Novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  10. Evo jos nesto sto volim kod tebe, jako si iskrena. I mene nervira to sto neki dobijaju za samo nekoliko dana 100 pratitelja. Imam blog vec dva i po meseca, i jos uvek nisam dostigla tu cifru, a neko sto je otvorio blog od pre nedelju dana odmah dobije 100 prattttitelja. To me jako nervira. U redu je da samo na jednom postu ostavite komentar da si nova blogerka, i da kasnije ostavljas samo link bloga i neka naznaka da je novi post. A ne samo 'follow for follow'. Ja ako ne procitam post ne mogu ostaviti komentar, ne znam sta da napisem. Prvo procitam, p ostavim komentar. U komentaru pokazem svoje iskreno misljenje, i napisem da je na mom blogu novi post i o cemu je rec,i ostavim link koji vodi do bloga. To minje dovoljno, i ako neko zeli moze da komentarise, i procitq moj post, ako neko ne zeli ne mora. Sto se tice saradnja, imala sam jednu sa Zafulom, i u poslednje vreme mi se sto vise sajtova javlja, ali ja sam sve odbila i rekla im dancu im se javiti kasnije kada dodje vreme z saradnju, jer je moj blog lifestyle, nije fashion pa da mi svaki drugi post bude saradnja. Sve u svemu jako lep post.
    Novi post je n mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  11. Jako lep post, divan i realan. Moram priznati da sam pronašla jednu blogerku u ovome "Za manje od mesec dana 100 članova", a iskrena da budem, njeni postovi me ne privlače baš. Što se tiče mene same, za početak, na starom blogu sam za godinu ipo "sakupila" nešto manje od 150 članova, pri čemu tu ima ljudi koji ga zaista čitaju, dok na novom imam 40 i smatram to velikom brojkom.
    Slažem se, bitno je istrajati, truditi se i neprestano naprevovati, tada, bolje je da imamo 10 ljudi koji će pročitati svaki naš post i kojima će se on zaista dopasti, ne moraju komentarisati, bitno je da su uživali. Lepota blogovanja je u sticanju prijatelja s kojima imamo zajedničke teme, potom se preko posta povežemo sa drugima i satima pričamo o nečemu što nas interesuje. Ne podnosim komentare "Super si, link posta", x puta mi se desilo da napišem kako mi se neki proizvod dopao, a potom gomila komentara "Super si, vidi se da ti se ovo svidja, poseti moj blog". Okej, i sama ostavljam svoj link u komentarima kako bi me ljudi primettili, ali neću komentarissati nešto što nisam pročitala. Ukoliko imamm šta da kažem, napisaću i ostaviti svoj blog, ali ukoliko nemam, čak iako sam pročitala postt, samo ću nastaviti dalje.
    Ovo je jako originalan i inspirativan post, zaista mi se dopada :)

    Molim te, pogledaj moj novi post ako ti se dopada https://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/sa-pasnjaka-do-naucenjaka-mihajlo.html

    ОдговориИзбриши
  12. Svaka cast na ovom postu. Potpuno se slazem.

    Svaka dalja prica je suvisna.

    misymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤