VEJTE SNEGOVI

00:04:00



Snežni smetovi u mom dvorištu postaju sve veći i veći a želja da izađem napolje sve više raste.Ipak,nekako ću izdržati do sutra.Gledam u policu sa knjigama u potrazi za zanimljivim naslovom za hladan januarski dan koji deluje kao da nema svoj kraj.Pronalazim jednu koju sam od bake dobila za Božić.Zanimljiv naslov-Vejte Snegovi.Džon Grin,Morin Džonson i Lorin Mirakl.Upuštam se u taj čarobni svet i malo po malo,za par sati,totalno završavam knjigu.Radnja prati tri ljubavne priče,ušuškane pokrivačem snega za Badnje veče.Svaku od tri navedene pisao je po jedan pisac,što je ovu avanturu začaralo i učinilo da svaki tinejdžer danas poželi da je ima.Pokloni u ukrasnom papiru,lampice na jelki,mećava na Badnje veče..Sve će to pretvoriti dražestan gradić u romantično utočište kao sa filmskog platna..Sa likovima koji su na neki način iz sve tri priče povezani.
Mnogo se šuškalo o ovom delu,a ovo je pravo vreme da ga ubacite u svoju kolekciju pročitanih knjiga.







Da li kod vas pada sneg?
Da li ste čuli o ovom delu?
Da li ste čitali neka dela pisca Džona Grina?



You Might Also Like

14 коментара

  1. Kod mene ne pada snijeg, ali je uzasno hladno 😒
    Cula sam za ovu knjigu preko raznih blogova. No nisam je jos citala :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Kod mene pada sneg i skoro pa svaki dan idem napolje. <3
    Nisam pročitala ovu knjigu,ali ako je gde vidim,definitivno ću je kupiti. :-)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Kod mene snijeg upravo pada već drugi put. Čula sam za ovo djelo negdje na blogeru, ali nisam previše mu pridavala pažnju. Ako ga pronađem, sigurno kupujem. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Ti si toliko talentovana za pisanje, svaka čast!
    Kod mene je padao snijeg sinoć, temperature su ujutro i do -25°C, nisam te sreće ni da temperatura pređe nulu, užasno je hladno :(
    amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
  5. Fotografije kao da su preuzete sa tumblra, pogotovo zadnja *O* PREDOBRE, inače čime fotografišeš?
    A ova knjiga mi se čini toliko zanimljivom, sve blogerice ju hvale, inače savršen post :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fotografišem telefonom 'Samsung Galaxy S6'(znam,užas,ali uz malo vežbe slike ispadnu okej 💖).Hvala ti!

      Избриши
  6. Čula sam za ovu knjigu, ali nikako da je pročitam. :)

    Giveaway je na mom blogu----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. I kod mene pada sneg, jako je hladno. Za ovu knjigu sam čula još kada je izašla, ali nikako da je uzmem. Fotografije su predivne! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤